You are the best one, of the best ones

Filmen var bra. Det var den. Och egentligen vet jag inte varför jag tittade in här. Jag ska ju liksom sova nu! Tänkte väl bara meddela detta. Som vanligt känner jag ju för att meddela saker som inte har någon vidare mening. Men sån är ju jag. Och det hoppas jag ni klarar av. Haha. Men sova var det. Jag har varit vaken sen fem och imorgon planerar jag att gå upp runt åtta. Eller i alla fall låta klockan ringa åtta och sen ligga i sängen och läsa innan jag tar min frukost och kickar igång dagen innehållande massa grejer. Bland annat ska jag ner till stan och se om mina nya glasögon har kommit. Spännanade! Och sen ska jag på Modevisning med Anna och kolla när Malin går och är snygg. Ja, mycket blir det imorgon! Så nu ska jag ladda med sömn! Jag älskar att sova faktiskt.

Godnatt på er, hoppas ni får sova riktigt gott i natt. Det ska jag göra!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0