When the wind blows

Jag blir galen. Jag skämtar inte. Jag blir helt galen. Jag hatar när det blåser så här fruktansvärt mycket. Jag blir ju helt knäpp i huvudet. Igår efter cirka sju timmar utomhus kände jag mig helt urblåst. Men det gjorde egentligen inte så mycket för barnen jag var hos igår var ursöta. Så själva jobbet, att vara utomhus hela dagen, funkade utmärkt. Gillade verkligen detta ställe och hoppas på att få jobba mycket där i framtiden. Bara själva blåsten som gör mig knäpp. Och nu på cykeln hem från Ebba kändes det likadant. Och inte får jag ha bilen till jobbet imorgon, Jag har det inte lätt alltså. Haha.
Annars då? Varit i skolan idag, lunchat med italienskatjejer som jag saknat sjukt mycket de senaste två månaderna, sen hem och köra Body Combat och sen hem till Ebba för en kopp te och lite uppdatering om vad som händer i våra liv. Vi har inte heller träffats på nästan två månader, och helt ärligt, hur har det hunnit gå så lång tid? Fattar inte.
Imorgon blir det som sagt jobb, sen träning, sticker nog ut och springer en sväng och sen ska jag plugga lite. Känns som dagen kommer gå rätt fort.
Nu ska jag läsa en stund och sen lägga mig och ladda för morgondagen. Sista dagen sen är det helg för mig då jag ska tentaplugga på torsdag och fredag! Jättekul. Jag jobbar hellre inte med små söta barn. Nej då. Inte då.

Godnatt!

Snart ska jag påbörja ett nytt och spännande projekt och jag är sjukt taggad men måste nog bli klar med tentan först. Jag känner mig själv och börjar jag nu kommer all tid gå till mitt projekt så inget plugg kommer bli gjort. Så måndag kör jag igång! Mer om det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0