When monday comes around

Då var denna veckan igång! Jag ska snart sova för man vet ju aldrig om det kan komma lite jobb imorgon eller inte. Får väl hoppas på det för den här veckan är min jobbvecka. Står i alla fall uppskriven alla dagar nu i veckan. Så hoppas på att det rullar in lite pengar nu. Tentan idag kändes.. helt okej ändå. Den var lättre än andra gånger men samtidigt vill jag inte hoppas på för mycket så det ska jag inte göra! Efter tentan var det en kopp te med Anna som gällde, och en massa planer för sommaren och sen var det konsert på lillebrors skola och sen en lugn kväll. Kändes bra och nu ska jag som sagt lägga mig och ladda för tisdag. En sak som är helt planerat imorgon är i alla fall Body Combaten. Great!


Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0