We roll the dice, we play like fools

Då var denna jobbdag avklarad. Lagom mycket barn idag och väldigt söta små filurer vill jag lova. Dock var det kanske inte så kul att de trodde jag var 156 år gammal. Men får väl se det som att det tycker jag ser vuxen ut. Hmm. Man får höra rätt mycket roliga saker på dagis. Min favorit är nog killen som sa att han åt en rå köttbit till frukost.
Det känns som det är torsdag idag så jag känner mig lite off. Haha, men ja, det blir PSI ikväll och sen ska jag se nåt kul på tv. Känns som det jag gör nu för tiden är tränar, pluggar eller jobbar, och ser på tv. Har börjat kolla igenom Gilmore Girls-boxen jag har så det blir nog den ikväll!
Imorgon blir det antingen jobb eller plugg. Samma på fredag, jobb eller plugg eller följa med Carl till Skövde. Och sen på kvällen är det myskväll som gäller, har inte haft Carl för mig själv en helgkväll på vääldigt länge. Har blivit alldeles för mycket födelsedagsfester, Valborg, påskfest och sånt. Men nu så! Sen på lördag ska vi till Örebro och festa. Och sen är det helt plötsligt söndag igen. Och ja, jag har sagt det förut, men alltså, tiden går lääskigt fort!
Men nu ska jag sluta babbla, snart drar jag väl upp vad jag åt till lunch också för att tjata lite mer. Och så ska jag köra igång ett avsnitt One Tree Hill eller nåt, trevligt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0