There's so many things were not

Så där, jag lever! Ni behöver inte oroa er men jag har inte hunnit skriva nåt. Rom var fantastiskt, lika underbart som jag minns det! Men italienarna var värre än jag varit med om förut. Undra vad det är som har lärt italienska män att svenska tjejer går att ropa på hur som helst, följa efter och irritera? Får de lära sig sånt i skolan? Jag har hunnit se många killar vars ögon nästan går runt i skallen innan de ger upp sitt stirrande. Så det var rätt skönt att slippa det när man kom hem sen. Annars en fantastisk resa!
Väl hemma igen blev det inte mycket vila utan direkt på sista-minuten-pluggandet och igår var det tenta i Götet. Och oj vad jag hoppas att det gick vägen. Nästan så att jag inte vågar kolla på det när resultatet kommer ut.
Idag är det också plugg som ska göras. Ska bli så skönt när kursen är klar sen. Nu är det väldigt mycket och det har det varit ett bra tag. Att jag har varit ledig i två veckor har inte gjort mycket för mig, det har inte gått en enda dag över en månad som jag verkligen har kunnat sitta ner och vila och inte behöva plugga. Inte en enda dag utan att det har hänt något, inte en enda dag som bara blivit en oplanerad, lugn dag. Jag längar efter en sån dag och om ungefär en månad tänker jag unna mig en sån dag. För lite stressigt har det varit det senaste. Och mer blir det!
Nu ska jag återgå till min bok som jag läser och analyserar. Det där inlägget med bilder från Rom får komma en annan dag. Jag måste plugga.
Hej!

Jag älskar Colosseum!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Underbart! :D <3

2011-05-01 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0