Sunny days

Jaha ja. Onsdag, pluggdag i solen. Inte så att man klagar faktiskt. Men jag kände att det får bli en till pluggdag imorgon då jag verkligen vill sätta den här tentan! Så får jag hoppas på lite jobb på fredag och sen är det plugghelg igen. Vet inte hur många helger jag har haft som varit fulla med plugg. Men det lönar ju sig till slut har jag märk. Har lärt mig mycket under mina månader på universitetet!
Idag ska jag ut och svettas tänkte jag. Måste ut och springa. Blir bortskämd på gymmet med att kunna gå på pass när jag vill och egentligen tänkte jag gått på PSI idag men jag måste springa lite också, annars kommer jag aldrig klara målet på tjejmilen! Så det är vad som står på schemat, men inte än på en halvtimme, fyrtio minuter så jag ska fixa med lite annat under tiden. Det är dessutom riktigt varmt ute så jag väntar en stund och ser om det blir lite svalare. Men jag ska nog klara mig ändå.
För övrigt åt jag grekisk sallad till lunch, solen sken och jag drack iskallt vatten och kände att jag längtar till Grekland, det får det bli nästa sommar. I år hinns det inte med tyvärr.


Ja, jag älskar Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0