Starting today, I'm breaking out

Hello! Ny header idag. Kände att jag ville fräscha upp stället lite. Haha. Blev ganska nöjd faktiskt.
Idag har jag jobbat med små söta. Galet vad kul jobb man kan ha ibland. Nu sitter jag med lite smått och gott här och ska snart äta. Får se vad jag hittar på ikväll. Ska ta en lugn kväll för det förtjänar jag ändå. Så det blir nog inte allt för mycket energikrävande saker idag. Skönt det. Imorgon är det pluggdag vilket jag är så otroligt otaggad på så jag har planerat in lite belöningar. Som att ta en lång powerwalk och lämna in ett papper på vikarieförmedlingen eftersom det ändå måste göras. Ska avsluta promenaden med att springa fem kilometer och sen köra styrketräning. Låter som en bra idé tycker jag och det kan jag förtjäna efter cirka tre timmars plugg vilket jag ska hinna med innan jag går iväg tänkte jag. Sen ska jag plugga lite till och sen ska jag tjuvstarta på mitt nya projekt (vilket jag även kommer göra idag) men det får inte bli för mycket fix med det, då kommer pluggandet i skymundan. Inte bra!
Nu ska jag skriva tills det blir mat! Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0