Shoulda just called it like i saw it

Jaha ja, redan söndag. Tiden går läskigt fort alltså. Jag har tenta imorgon och är sjukt osugen på att plugga idag. Känns ändå som att det kommer gå kasst. Har liksom suttit med den jäkla boken några timmar varje dag sen i onsdags men det hjälper inte. Den andra boken vi har tenta på kan jag handlingen utan och innan. Men den andra är för svår. Får hoppas på det bästa imorgon men jag har inga höga förväntningar. Så idag är planen att sitta några timmar med boken. Men sitter nog inte längre än till tre, fyra. Sen ska jag träna, löpning eller powerwalk får det bli idag.
Igår var det fest i Mariestad och det var riktigt trevligt. Jag älskar att vara ihop med Carl för han kommer inte från samma umgängeskrets som mig så jag träffar alltid massa nytt folk när vi är på fest och det är alltid lika kul. Annat som var kul med festen var att sitta och kolla på omröstningen av Eurovision och se hur killarna satt och jublade över Sveriges poäng som om de vore mål i en fotbollsmatch. Sjukt underhållande bara det. Och att komma trea var ju inte fy skam. Synd att vi inte vann bara för jag har sagt att den gången Sverige vinner ska jag gå på Eurovision nästa år. Haha. Men nej, nu ska jag plugga en stund och sen släppa den där tråkiga boken!


Mycket bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0