One day

Okej idag är jag ledig. Har fyra saker som ska göras idag.
1. Plugga fonetik.
2. Skriva lite bok.
3. Fika med Bella
4. Invänta crimetorsdag på femman (Criminal Minds och Criminal Minds Suspect Behavior)

Sen om jag slänger in lite annat efter fikan med Bella återstår att se. Kanske tar mig en promenad eller springer en sväng. Men först ut är helt klart fonetiken. Insåg igår hur krångligt det kommer bli så tog ledigt för att sitta med en liten del idag. Så ska läsa två, tre timmar idag och se till att jag får en bra start på det pluggandet. Sen blir det till att planera Bellas fotografering som jag ska ta hand om. Väldigt spännande att få fota henne, första gången jag har ett sånt fotojobb så det ska bli jättekul!

Nu ska jag börja med fonetiken, typ läsa igenom häften, lyssna på skivan som hörde till fonetikboken och annat sånt spännande. Krångligt men ganska kul! Men innan det tänker jag bara be er om en sak: Håll tummarna för att den tenta jag gjorde i måndags går vägen. För annars är omtentan den 20:e augusti och jag och Anna har vår födelsedagsfest den 19:e så jag är oerhört osugen på att göra omtenta dagen efter. Haha. Så ja, håll era tummar är ni gulliga! Puss på er!


Imorgon ska jag se Pirates med min älskling, som jag har LÄNGTAT efter denna film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0