Keeping busy

Det är då tusan vad den här himla Don Camillo-boken är krånglig. Och inte minst, tråkig som sjutton. Idag planerar jag att sitta med frågorna och låta översättningen vänta tills jag i alla fall har förstått vad boken verkligen handlar om. Får se hur det känns sen, kanske får ta en ledig dag till men det märker jag sen. Ska städa lite i mitt rum här sen också. Och lite annat smått och gott som ska fixas. Det är ju inte lika varmt idag så jag passar på att fixa sånt som jag inte ville ta mig in och göra igår när det stekte på ute. Ikväll är det Lejonkungen som gäller. Kommer bli riktigt bra!

Nu ska jag sätta igång med pluggandet och sen städandet! Ska vara ambitiös idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0