I've been held back by something

Tisdag. Tentadag. Tidig uppgång. Stress så in i tusan. Tentaskrivande i tre timmar. Kramp i handen. Tåg hem. Mat och fika med Johanna. Fix. Nu snart bio med Carl och Malin. Snart slut på denna dag också alltså. Ja, tiden går fort. Haha. För övrigt är det tredje maj och det känns ungefär som tredje december eller nåt. Snöar gör det och kallt är det och jag känner att jag fattar noll. Jag och Sofie förklarade ju våren öppnad i mitten av mars. Vad är detta liksom? Hoppas den kommer tillbaka snart!
Nu blir det snart bio som sagt. Ska se till så jag har allt klart och sen bär det av. Puss hej på er så länge!


Snyggast ever? Carl i 3D-glasögon och jag som aldrig lyckas ha ögonen helt öppna på kort, någon gång. Det är nåt fel på mig. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0