If tonight is my last, I want to spend it with you

Då var det fredag! Solen skiner och det känns som det är på väg mot lite roligare väder än vad de varit den senaste veckan. Får hoppas på det. Jag sitter redo i mina träningskläder och ska sticka ut och springa en sväng och sen köra lite styrka här hemma. Blir nog bra. Sen ska jag plugga lite till innan det bär av till Skövde med Carl, vi ska hälsa på hans farmor och farfar och sen blir det bio. Fint ska det vara (ja, det är mitt favorituttryck). Hinner jag ska jag även ner och köpa en snygg bikiniöverdel jag hittade igår på stan. Tror nästan jag får ta mig ner dit och köpa denna pärla (om den sitter bra :P) för jag måste även köpa nytt Lypsyl (det klarar jag mig inte utan en sekund) så det får nog bli så!
Ja, det är väl vad jag ska göra om någon undrade. Hehe.
Här blir inget tränande framför datorn så nu sticker jag iväg!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0