I swear it's you

Det är torsdag, jag tog sovmorgon och jag har städat mitt rum och ska nu sätta igång med hemtentan i engelska. Och jag tror det ska gå riktigt bra. Man ska välja två frågor av fyra och de två jag ska välja är de två som jag känt extra mycket för när jag har läst böckerna i kursen så det känns riktigt bra. Känns som att skriva en uppsats på 500 ord helt plötsligt kommer gå riktigt bra för att jag har så mycket att skriva om på dessa ämnen. Tipptopp. Sen blir det lite fix och kanske träffa pojken en stund innan det bär av till Jönköping och Vårruset. Dock har jag lite ont i halsen så ska nog ta det lite lugnt. Får se det som ett litet träningspass och en kul grej att göra med tjejerna. Sen blir det ju picknick också. Mycket nice!
Nu ska jag sätta igång med min analys!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Me like!

2011-05-05 @ 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0