Hint of a spark

Hej hopp! Det är typ två och en halv dag kvar till juni! Helt sjukt. Då slutar våren och sommaren börjar på riktigt och det ser ju ut som att det ska bli ganska bra väder nu i veckan. Bara att hoppas! Jag är ledig onsdag-torsdag för att återhämta mig från våren. Det har varit mycket stress, och mycket plugg och jag har knappt haft en enda dag som jag inte ens behövt tänka på plugg. Så det ska bli skönt. Jag är dock dåligt sugen på att åka utomlands nu, men vet att det inte kommer bli någon resa förrän vi åker till London i höst och det är långt kvar dit. Får hoppas på en fin sommar och kanske att man kan hitta på nåt litet äventyr någon gång ändå. Det blir nog väl med det liksom.
Har tagit en lugn helg med min pojkvän i helgen. Sjukt uppskattat att inte vara ute och svira för en gångs skull och att sitta ihopkrupen i en soffa med Carl och en stor godispåse och se en bra film och höra regnet mot rutorna var riktigt mysigt. Nu sitter jag med fonetiken som känns krånglig men samtidigt tycker jag en del har klarnat för mig under den här dagen vilket känns bra. Det kanske kan gå vägen, eller inte. Men det har lossnat liite i alla fall så man får se det från den ljusa sidan. Om tio minuter är min pluggpaus över så jag ska kika på en grej jag ska beställa hem imorgon innan jag sätter mig med det hela igen! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0