Heaven is a place on earth

Hello lovers!
Lördag och jag har inte gjort så mycket. Pluggat lite så klart, städat lite i mitt rum och varit på stan med Carl. Nu sitter jag och kollar på lite grejer till min nya satsning som jag sätter igång på måndag! Hoppas ni kikar in här då för att se vad det är för kul jag har hittat på! Ni borde ju vara rätt spända på det hela nu liksom. Haha.
Ikväll blir det myskväll med Carl efter att vi ätit med min familj. Vi ska hyra någon film, äta glass och bara ta det lugnt. Ska bli oerhört skönt att stanna inne ikväll. Varit ute varje helg i flera månader nu, det räcker liksom någon gång!
Nu ska jag och Carl åka och handla, puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0