From this moment

Nu är klockan nio vilket innebär att jag ska lägga mig då klockan ringer fem imorgon för att jag ska hinna tenta. Den tiden är sjukt ångestframkallande. Även om det känns liite smått bättre nu när det i alla fall är ljust ute den tiden. Och det enda positiva med tidig tenta är att när klockan är elva är den redan över. Och då har jag en hel dag kvar. Och den kommer bli bra! Lunch med engelskatjejerna efter tentan, sen hem och kickstarta det nya projektet, ja jag vet att ni är sjukt spända nu (ni som inte vet vad det handlar om) haha. Sen kanske träffa Carlen en stund innan det blir Combat med Anna. Ser ni? Utan tentan hade dagen varit på gränsen till perfekt.
Pluggandet har gått helt okej. Jag vågar fortfarande inte hoppas på för mycket för jag kan ha pluggat på helt fel saker och jag kan ha otur med transkriberingen men vi får se.
Annat jag har gjort ikväll är att ha sökt en liten kurs till hösten. Då italienskan inte gick som väntat ska jag nu läsa en liten nätbaserad kurs i foto. Så får se hur det går med det!
Men nu är klockan mycket för en som ska upp fem så nu stänger jag ner för ikväll!
Hej!


Det fina med sommaren som är på väg är när man kan krypa upp på taket och fota lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0