Fredag den 13:e

Oj oj idag är det fredag den trettonde. Denna dagen började INTE bra. Vaknade strax efter tre och somnade nog inte förrän sex. Vid fem funderade jag allvarligt på om jag skulle gå upp och sticka ut och springa istället för att ligga där och vänta på att tiden skulle gå. Men till slut så! Så löpningen blir om 40 minuter istället och innan ska jag råplugga. Anledningen till att jag ens tittade in här var för att jag ju är tvungen att ha lite italiensk musik när jag ska plugga. Haha. För övrigt hade jag otur med en inspelning av ett program så det fattas väl bara att jag stukar foten på träningsrundan sen eller att tåget till Skövde inte kommer. Ja, mycket kan gå fel när man har mycket att göra. Men jag avslutar mig dag hos Sofie sen och där kan inte mycket gå fel.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mycket kan iofs gå fel i matlagningen. Använd den senaste bilden i stället :D Då vi ser så mycket äldre ut :D

2011-05-14 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0