But I choose the sun

Ja jag lever. Har fått upprörda sms länge nu. Ja, mina läsare är ju ganska begränsat till de vänner jag har så jag får sms om att jag varit dålig på att uppdatera, istället för mail och arga kommentarer som storbloggarna. Känns bra faktiskt. Min läsare tycker om mig. Haha ja, jag vet inte vad jag babblar om nu men sak samma. Idag har det varit underbart väder. Jag har suttit ute och pluggat. Suttit inne och pluggat. Varit på stan med Anna, suttit inne och pluggat och suttit ute och pluggat. Och ätit glass på McDonald's. Ja jag har hunnit en del. Och imorgon är det mer plugg som gäller. Känner mig ambitiös den här veckan så det får fortsätta i den riktningen.
Annars då? Har hunnit med rätt mycket det senaste dagarna men inte mycket av värde egentligen. Firat Johanna har jag ju gjort så klart, det var en kul kväll med girlsen som slutade väldigt sent hemma hos Carl.
Så som ni ser, jag hinner med mycket när jag inte bloggar. Och nu har jag väl inte så mycket mer att dela med mig av. Ska nog ner och träffa pojken min en stund och sen hem och se klart The Town och fixa lite annat grejs innan jag lägger mig och laddar för ny dag!


Jag vill alltid ha sol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0