Ambition

Det är mitt nya mellannamn. Jag har under den senaste tiden blivit sjukt mycket bättre på att få saker gjoda faktiskt. Idag har jag storstädat mitt rum och nu ska jag sätta mig med lite Gilmore Girls och skriva lite bok (har skrivit upp ett datum då jag ska vara klar med denna bok) och sen ska jag åka på Combat. Är sjukt taggad! Har dessutom fått tre jobbdagar nu, en imorgon, en på måndag och en nästa onsdag. Och alla tre är ganska långa dagar! Känns bra! I juni kommer mitt konto jubla tror jag, både lön och skattepengar. Fint ska de vara!
Den här dagen är än så länge väldigt bra. Fått reda på hemtentaresultatet och det gick bra, väldigt bra, över förväntan helt klart och jag är väldigt nöjd! Så ikväll blir det att unna mig själv lite tisdagslyx i form av nagelvård och lite fotvård innan jag lägger mig ganska tidigt då jag börjar kvart i åtta imorgon.
Men som sagt, boken var det nu!


Hoppas ni också har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0