Alive and kicking

Jaha, någon mer än jag som överlevde jordens undergång? Antar det. Så det är väl bara att återgå till det normala imorgon I guess. Jag ska jobba och träna kanske. Plugga ska jag i alla fall göra. Och fixa en massa saker som ska göras. Har en lång lista med saker att göra så ska nog börja beta av den imorgon. Och sen ska vi kolla bilder från Grekland, förra året. Haha ett år senare, men det är sak samma, kul ändå!
Den här helgen har gått fort och varit väldigt bra. I fredags var vi på Pirates och jag gillade den. Är man Pirates-nörd så är man! Sen åkte vi och hälsade på lite kompisar till Carl och blev bjudna på kladdkaka och milkshake, riktigt gott och till och med jag gillade kladdkakan, det är ett bra betyg eftersom jag inte är så fruktansvärt galen i kladdkaka. Och igår var det lite fest i Skövde. Kul kväll med mycket drama!
Nu vore det inte fel att kura ner sig i soffan med en film och lite popcorn men först ska det hända lite grejer här hemma. Och nu rullade Carl in på uppfarten så får springa och öppna dörren! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0