Your true colors are beautiful

Jag vet jag vet! Jag bloggar extremt dåligt nu för tiden men jag vet aldrig när jag ska hitta tiden, orken, motivationen eller nåt sånt. Men nu kommer mitt liv lugna ner sig något. Men vi kör en snabb sammanfattning!

Onsdag: Jag och Sofie var på bilbingo. Vi vann inget men vi hade trevligt ändå.
Torsdag: Jag jobbade fikade och planerade 20-årsfest med Anna och sen gick jag och Carl och Charlotte till Sofie och drack vin, åt popcorn och pratade strunt. Trevlig kväll minsann.
Fredag: Midsommarafton, fest hos Hampus, galet kul kväll och sen vidare mot Skultorp. Jag och Carl kom hem halv fem. Det var länge länge sen jag la mig så sent.
Lördag: Efter att ha sovit ut och degat i sängen en stund åkte jag hem och packade för nästa äventyr: Tält och fest på Torsö. Trevligt det med. Men lite kallt. Fast mitt och Carls tält var litet och lagom så där inne var det varmt och skänt i alla fall.
Söndag: Efter att ha slitit mig från min luftmadrass, hjälp vad skönt det var att sova på den faktiskt, så åkte vi till Forsvik och firade Carlen med hans mamma.

Så där ja. Nu är det måndag, jag har jobbat tio timmar, kom hem halv åtta gick en powerwalk, var hemma tjugo i nio, åt, körde lillebror till pizzerian, åt cheescake, fixade lillebrors födelsedagspresent (han fyller år imorgon) och nu sitter jag då här i sängen och andas ut lite. Ska se lite SATC och sen vid elva blir det tio minuters läsningo och sen sova. Imorgon får jag gå upp halv åtta tror jag så hinner jag städa lite innan jag börjar jobba halv tio. Ska hinna gratta lillebror innan jobbet också.

Men ja, nu blev det ett väldigt långt inlägg. Nu ska jag ladda för mitt tiotimmars pass imorgon. Skönt med pengar!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Välkommen tillbaka :)

2011-06-28 @ 21:41:22
Postat av: Sofie

Välkommen tillbaka :)

2011-06-28 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0