Tuesday

Då var det tisdag, fast det känns som måndag. Konstigt. Men nu är det två dagar kvar till helg för mig då jag ska fotojobba på studenten. Frågan är om dessa två dagar kommer innehålla jobb eller inte. Det märker vi! Det är lite smått kluvet det hela då jag bara har två veckor kvar utan schema så vore skönt med liite ledigt innan sommaren kickar igång. Det är inte kul med alla statusuppdateringar på Facebook som informerar om att folk snart har semester, att folk ska ut och resa och att folk funderar på sista minuten. Men i höst blir det London, i sommar lite små helgtrips och nästa sommar nåt rejält och underbart!
Imorgon ska jag ta tag i mitt liv och springa en runda och så får jag se vad dagen bjuder på. Jobb, inte jobb, vem vet?
Nej det blir nog inte mycket roligare än så här, jag ser klart Cougar Town och lägger mig istället. Och läser lite i min bra bok. Hej så lång!


Igår.

Kommentarer
Postat av: simone

härligt foto :D

2011-06-09 @ 12:30:51
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0