Keeping busy

Okej, nej, jag vet att det inte är onsdag hela veckan. Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge men oj så mycket jag har haft att göra. I fredags var det student här i stan och jag fotade och firade mest hela dagen. I lördags var det Ikea och A6 med Sofie och sen var det tjejkväll hos Emma, igår var det bal och då fotade jag också. Fick ihop 620 bilder, inte illa. Idag har jag varit ledig och jag har varit i Skövde, varit på stan, tränat Combat, gått en sväng, fått en allergichock, träffat Carl och redigerat en himla massa bilder. Men åh så kul det är.

Imorgon ska jag åka till Skövde igen med Anna och sen ska jag träffa Sofie och sen ska jag träffa min fina en stund. På onsdag tar min kusin Anton studenten så ska till Lidköping och fota och fira, på torsdag slutar lillebror nian och det ska ju firas lite det med. På fredag är det bal i Lidköping så då ska jag dit igen och fota detta sen ska jag skynda hem, sätta mig i Carls bil och glida upp till Dalarna för att spendera helgen där. Som ni ser, jag har mycket att göra! Nu ska jag redigera den sista delen av första halvan av gårdagens bilder och sen sova. Godnatt på er!


Fler fina bilder på http://aleaphotos.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0