Summer days

Min helg har varit helt sjukt underbart fantastisk! Började den med att hjälpa Sofie med det sista av hennes flytt, sen bar det av till Forsvik för en helt underbar kväll hos Carls mamma med solning, tama änder, vin och massa skratt. Mycket trevlig kväll! Sen igår kom vi hem vid sex på kvällen och då var det bara att duscha och göra sig klar för nästa fina kväll som spenderades på Sofies balkong. Och idag var det chill vid Annas stuga i Broholm som jag nu alltså äntligen fått se, vi har pratat om att jag ska åka ut dit i flera år men det har verkligen aldrig blivit av. Haha men idag tog vi tag i våra liv! Och nu avslutar jag helgen med att sitta ner och göra inget i stort sett, skönt det med.
Nu bjuder jag på lite fina bilder från helgen.


Andbesök, små och söta.

Jag ligger och solar i Forsvik och min näsa ser visst lite större ut än den brukar, haha jaja.

Sofie fick en vinöppnare av mig i inflyttningspresent. Den var riktigt fin.
Broholm. Man ser till och med Annas stuga på bilden. Myyys.

Kommentarer
Postat av: Love&Peace

Fina bilder.^^

Nu har jag en tävling på min blogg- kika gärna in och lycka till! ♥

2011-06-22 @ 00:06:26
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0