Promise

Ja jag lovade ju er ett inlägg idag! Jag ska snart lägga mig och läsa slutet på en bra bok och sen sova, jag har sovmorgon till tolv imorgon och tänker inte gå upp förrän nio. Skönt! Så det blir lite fotojobb och dammsugning innan jobbet imorgon och sen är det brevbäring 12-16 och sen ska jag och Sofie på äventyr! Mer om det imorgon!
På torsdag är det samma sovmorgon och sen har jag en date med Anna, och jag och Carl ska hälsa på min faster. På fredag är det midsommar och vi ska på fest hos Hampus, sen ska vi ut och tälta med Carls kompisar på lördag. Sen åker vi direkt till Forsvik och firar Carls födelsedag med hans mamma. Ja, ni märker. Jag har så himla mycket uppbokat att tiden går riktigt fort.
Idag har jag jobbat hela dagen, hunnit en supersnabb sväng till Skövde och sen fikat och firat hos mitt hjärta som fyller 20 idag. Trevligt minsann.
Men nu ska jag se om min pojk glömt av mig och somnat utan att skicka ett sms eller om han fortfarande är vaken vilket jag egentligen inte hoppas. Han behöver sova! Hehe.


Puss på min 20-åring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0