Long live

Hola! Idag är det onsdag, jag väcktes av ett samtal 6.49 där jag fick frågan om jag kunde jobba. Och skulle då börja 7.00. Lite stressigt men de förstod ju så klart att jag inte skulle hinna till det men jag skyndade mig och var nog på plats kvart över. Bra! Sen åkte jag hem, åt mat, åkte till stan, åkte hem, sprang, träffade världens finaste, och nu hamnade jag här. Sitter med lite planering inför helgen som är stört uppbokad men det är bara riktigt roliga saker så det gör mig inget! Ska fira studenter, fota studenter, åka till Ikea med Sofie, gå på tjejkväll, fota bal och massa sånt. Bara massa kul alltså!
Men nu ska jag fortsätta med mitt och sen lägga mig. Puss på er!


Puss på dig <3

Kommentarer
Postat av: annapanna

nej Matilda, det är inte torsdag idag!

2011-06-13 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0