Let the sun shine on your face

Torsdag och jag har spenderat hela dagen i Skövde. Först shopping med Anna och sen möte med babe. Trevlig dag minsann och när jag gick hem från Carl vid åtta sken solen och jag kände mig på topphumör! Så nu firar jag detta med spännande Crimekväll på femman! Criminal Minds är sjukt bra idag! Sen ska jag krypa ner i sängen och sova för imorgon blir det postjobb. Har varit lite otaggad på det hela dagen men det börjar kännas bättre. Det är ju bara en dag och det är ju dessutom fredag! Imorgon ska det ju också vara bra väder så det är nog lugnt! Sen blir det en kväll med Carl och så är det ju hela tre dagars ledighet, skönt! Men nu ska jag koncentrera mig på CM! Så puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0