Happy

Ja, jag har tydligen varit väldigt dålig på att blogga det senaste men jag har haft galet mycket att göra. Inom loppet av tre dygn hann jag med Göteborg och Liseberg, Lidköping och fotografering och sen resa och vistelse i Dalarna. Idag började verkligen verkligheten igen med jobb. Känns ändå helt okej. Det är bara att kämpa på och tänka på pengarna som kommer finnas på mitt konto sen. Nu ska jag faktiskt lägga mig, ville bara visa livstecken. Imorgon väntar en lång dag med jobb till tio i fyra, en superrush till Skövde och sen fira min älskling som fyller tjugo. Så ja, jag har en del att göra.
Men imorgon kommer lite mer uppdatering om helgen, och vad för trevligt jag ska hitta på det närmaste, För jag vet att ni bryr er. Hej hopp!


Just nu är jag så här: glader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0