From the moment we arrived on this planet

Sorry för taskig uppdatering. Men jag har inget annat att skylla på än att jag helt enkelt inte har tid, har inte haft igång datorn ens. Och eftersom så många klagar ska jag klaga lite tillbaka! Kommentera bättre! Haha så, nu har jag fått försvara mig lite.
Nu ska jag speeda ett inlägg för ska hinna lägga upp bilder på fotobloggen, maila bilder till Carl, sätta in lönebesked och andra viktiga papper i min pärm, maila timrapport till kommunen och typ lite smått och gott, och jag vill försöka vara klar inom en timme. Haha lycka till typ.
Jag kom precis hem från Skövde, var där på bio med lillebror och vi såg Transformers 3, och jag säger bara en sak. Se den. Den var helt sjukt bra.

Nu ska jag ta tag i livet, imorgon är det redan fredag och det känns otroligt skönt. Jag spenderar den på jobbet, på stan, på gymmet och sen hemma med min fina. Det känns som en perfekt start på juli!

Puss på er!


Jag saknar denna tjej idag!

Kommentarer
Postat av: annapanna

din önskan är min lag! Grymt bra kämpat på combaten idag, på't igen på måndag! naaajs!



2011-07-01 @ 20:06:07
Postat av: Sofie

Tycker det är bra att du inte har tid. Det visar att du är en aktiv människa och inte degar ihop framför datorn som någon annan facebookholist ;)

2011-07-01 @ 23:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0