Days of summer

Då är sommaren igång! Sommaren startar ju aldrig officiellt förrän första juni! Och jag inledde den med att vakna hos min pojk som åkte och jobbade så jag låg och drog mig och sov ett bra tag till efter det och njöt av tystnaden, lugnet och framförallt det faktum att jag inte behövde gå hem för att plugga utan kunde gå hem precis när jag kände för det. Men det blev lite ensamt till slut så jag tog på mig och gick hem. Och nu ska jag starta igång med städning av mitt rum för det behövs som vanligt. Sen ska jag stå för maten här idag så får börja på den när jag är klar med städningen. Sen ska jag njuta av livet ett tag innan det blir träning och kanske en kväll med Carl. Imorgon blir det nog Skövde i stort sett hela dagen, sen en paus från ledigheten i form av jobb på fredag men sen tre lediga dagar till. Grymt bra start på sommaren!


Här spenderade jag en liten del av gårkvällen. Fick fina bilder, roliga bilder, knäppa bilder och en MASSA skratt!

Kommentarer
Postat av: annabanan

sötizzzzz^^ :p kul kväll!

2011-06-01 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0