You wake up every monday, then suddenly it's sunday and the week is gone

Ah. Hej. Jag är lite deppig idag. Nej, deppig är fel ord. Men jag har sån extrem söndagsångest! Jag har haft en helt underbar vecka och en härlig helg och jag vill inte inse att den är slut. Det har nästan känts som semester i veckan. Visst att jag har jobbat varje dag men för en gångs skull inte hela dagarna utan alla dagar utom en har jag slutat innan ett och jag har kunnat hitta på saker på eftermiddagarna. Jag och Carl har spenderat två eftermiddagar i fina fina Forsvik. Jag har varit på bio, TRE gånger. Först med Sofie sen med Carl och ikväll med Bella. Jag har festat, umgåtts, myst, tränat, chillat, grejat och fixat och varit så nöjd med livet att jag ikväll känner mig lite nere för att denna fina vecka är slut. Men det kommer väl kanske en lika bra vecka nu. Vem vet? Men jag hade gärna varit ledig en dag till. Helgen går alltid lite för fort.


Bild från Forsvik i början av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0