Time will fly

Jaha, då var det måndag igen. Jag har jobbat, tränat och nu det senaste väntat och väntat. Ska träffa min älskade lite ikväll för imorgon åker han ut och tågluffar i Europa i tre veckor. Så nu sitter jag och väntar på honom medan jag kollar på Psych. Kollade på Harry Potter förut men tappade koncentrationen så fick bli något jag ju faktiskt har sett förut. Jag är lite småtrött faktiskt. Kanske inte konstigt efter jobb och sen ett ordentligt och svettigt pass Combat.

Den här veckan är inte lika fullt uppbokad som förra. Det känns rätt skönt! Det är jobb och träning som gäller i veckan och sen lite hemmamys, grillmys, konfirmation och ja, inte mycket mer faktiskt. Knäppt. Men skönt!
Men nu ska jag se om Carl kan masa sig hit snart, han mådde tydligen inte bra idag och har sovit sen nio, vi skulle setts vid åtta. Haha men får hoppas han stannar här en timme i alla fall. Så jag får pussa hej då ordentligt. Hihi. Hej så lång! Hörs imorgon (jag tror att jag kan lova er det ja).


Jag <3 dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, svettades du på combaten?

2011-07-05 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0