Köpenhamn baby

Hej mina trogna läsare! Jag vet att jag inte skrivit på jääättelänge men jag har inte ens haft igång datorn sen i tisdags med undantag för en supersnabbis i torsdags då jag behövde föra över pengar. Och jag har haft massa för mig! Det bästa som har hänt är definitivt den här helgen! Jag har aldrig varit med om en så perfekt helg utan det minsta fel! Vad jag har gjort? Jag har varit i Köpenhamn med Anna! Vi åkte i fredags efter jobbet och kom hem för en timme sen ungefär och vi har haft så himla kul! Vi har ätit gott, shoppat, druckit goda drinkar och varit ute och dansat! Igår tog vi en drink på Hard Rock Cafe och skulle nöja oss med det men det var för lite action där så vi rörde oss mot torget för att se om vi kunde hitta en nattklubb. Och det gjorde vi. Streckers hette den och vi gick in och dansade en stund, köpte en Tequila Sunrise och strax efter det mötte vi ett trevligt gäng. Och det blev så att vi följde med dem till en annan klubb som hette In och dansade där till tre eller nåt. Sjukt underbar trevlig kväll och det var verkligen toppen på det hela!

Imorgon är det dags för jobb igen och det är inte ens ångestladdat. För till helgen kommer mitt hjärta hem!


Inne på Hard Rock med en Sex on the beach. Gott!

Kommentarer
Postat av: annapanna

jag säger bara vilken helg!! :D helt sjukt vilket flyt vi haft, allt blev precis som vi ville!!

2011-07-19 @ 18:03:51
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-19 @ 18:54:21
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0