It's magic

Hello! Nu sitter jag och kollar på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Kände att jag verkligen inte kunde koncentrera mig på Harry Potter och Dödsrelikerna igår då jag knappt minns sexan. Känns galet för jag vet ju att jag har sett den. Så efter att ha sett halva sjuan insåg jag att det nog är bäst att koncentrera sig lite mer. Med andra ord, se sexan och sen inte ha på datorn när jag ser sjuan. Haha.
Idag har det varit jobb hela dagen och sen jordgubbskvälssmat med mamma och pappa. Nu är det som sagt film och vid tio sängen, en bok och sen sova. Ska bli skönt!

Ja, nu känns det mest som att jag vill att tiden ska gå fort så Carl kommer hem igen. Knäppt att man kan sakna någon innan han ens kommit iväg ordentligt. Men med den fart tiden passerar så ska det nog gå ganska fort. På veckorna är det jobb hela dagarna och helgerna är ganska fulla med planer. Och det är ju bara två helger egentligen. Så ja, det kommer gå galet fort och snart är min man hemma igen. Haha.

Och jag längtar till nästa helg så det är inte klokt! Det kommer bli en grym helg det! Mer om det då!


Jag vill till Saltholmen och havet!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför kan du inte koncentrera dig då? Har du myggbett?

2011-07-05 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0