It won't be long, I'll see you again

Då var det måndag igen. Det var brevbäring och sen kassajobb för mig så jag har itne hunnit med så farligt mycket sen jag kom hem vid halv sju. Men har packat ur min väska från helgen i alla fall och det är nästan lite sorgligt när man ska göra det. Det är tråkigt att packa upp en grym helg. Men glaset från nattklubben som vi snodde med oss står nu fint i min bokhylla och påminner mig om en grym kväll! Inte för att jag kommer glömma den ändå!

Jag har lite att stå i nu. Ska göra klart inbetalningslappen jag ska ge till Bella när hon kommer och hämtar sina bilder sen och så måste jag börja kolla igenom min garderob. Jag har blivit så van vid att göra allt på samma gång att bara sitta här och skriva gör mig lite galen. Måste ju kunna stryka saker från min långa lista! Men imorgon slutar jag tjugo i ett och jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra med all den extra tid jag kommer få. Kommer kunna sitta ner och inte göra något alls en stund utan att det är slöseri med tid!

Och till helgen blir det partyplanering (vi har äntligen kommit fram till ett tema på vår 20-årsfest!) och sen ska jag shoppa lite småsaker till festen redan, gäller att vara ute i tid! Och så på lördag kommer antagligen hjärtat hem! Eller söndag, men jag hoppas på lördag så klart!


Här vill jag vara nu!

Kommentarer
Postat av: annapanna

ååååh! glaset :) packade precis upp det, vill tillbaka nu, vill spola tillbaka tiden lite o bara ha sådär sjukt kul igen :P

2011-07-19 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0