Far away for far to long

Måndag igen och det gick riktigt bra att jobba, kom sen hem och la mig med nya Cosmo i solen. Underbart att ha kunnat sola lite nu de senaste dagarna. Sen var det combat som gällde, lika härligt som vanligt! Nu sitter jag och kollar på Disturbia och undrar om jag kommer tycka sista kvarten är lika läskig som när jag såg den första gången. Förmodligen inte men den här gången ser jag dem själv! Vuxenpoäng!

Imorgon är det jobb jobb jobb, sen ska jag fixa lite småsaker hemma och sen blir det löpning med Märta och Anna. Onsdag blir det jobb och sen bio med Anna, Hampus och Malin och så måste jag fixa lite till helgen. torsdag jobb och träning igen och sen är det äntligen fredag med jobb och äventyr! Underbart!

Idag har jag hunnit med mycket musik! Bland annat en härlig favorit somm jag inte hört på länge som ju passar nu, dels för att den är himla bra och dels för att jag ju saknar min Carl lite extra idag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kan ju förslagsvis blunda sista kvarten, eller stänga av..

2011-07-11 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0