Dare you to move

Ja, hur jag än gör går det inte att förneka längre. Helgen är slut. Och jag som verkligen inte vill jobba imorgon. Ska dela ut tjock reklam och grejs. Skönt att sluta ett i alla fall men usch, själva arbetsdagen ser jag inte fram emot.

Helgen har varit riktigt bra. Igår gick jag och Sofie på vinet redan vid fyra och sen var det grill hos hennes föräldrar, åska och ösregn och sen slutade det med att vi gick ut och dansade. Kul kväll! Somnade med en gång när jag kom hem och sov väl till tio, inte så länge alltså men det var lagom. Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Sett massa SATC, sett två filmer. Gått en sväng med Anna. Sett lite mer tv och så har jag faktiskt varit duktig och fixat ris till lunchen imorgon. Kom dock på att jag kunde gjort det när jag kommer hem från jobbet imorgon men äsch. Nu är det klart!

Sen så var min fina Carl här och sa hej efter tre långa veckor (tycker jag då) och nu önskar jag att han kunde stanna över natt. Men då har jag det som slutmål imorgon, att när jag tagit mig igenom jobbet och allt kan jag lägga mig och sova med finaste. Dock belönar jag mig med Combat efter jobbet först, underbart!

Ja, jag känner mig lite oresonlig eller vad man ska säga. Jag vet inte vad jag skriver, jag vet inte hur det blir men orkar ni läsa det blir det nog bra ändå.


Den här killen tycker jag om! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka!

2011-07-25 @ 17:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0