Cause I've been waiting for you for so long..

Då var det lördag och dagen min älskade skulle komma hem till mig. Hmm nja, det verkar inte bättre än att jag får vänta tills imorgon då han igår inte visste när de skulle komma från Hamburg. Men jag är inte hemma och deppar för det. Eller jo, hemma är jag ju men jag deppar inte. För nu ska jag fixa lite småsaker (sminka mig för jag kan inte röra mig på stan och se ut precis hur som helst) och sen ska jag bege mig till Sofie för grill av marshmallows och vin (alltså, vi ska inte grilla vinet) och sen får vi helt enkelt se hur kvällen slutar. Det blir nog bra i vilket fall som helst.

Ja, mycket mer än så har jag faktiskt inte att dela med mig av utan jag gör mig i ordning och sätter mig på cykeln! Ciao så länge!


Jag är lite sugen på att gosa med min lilla söta kusin Melker.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart det blir bra! Vinet var svåröppnad, kanske ska vi satsa på skruvkork framöver?

2011-07-23 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0