What to do?

Happ, nu har jag suttit i telefon med Universitetet och även mailat lite. Det känns så där lagom kul nu för det visade sig att min plats inte finns och det känns ju inte så bra eftersom att jag inte ens fanns med bland reservplatserna. Jag hoppas de kan lösa detta i alla fall. Men kan de inte det får det bli posten och dagis för mig i vår, vilket inte är min plan alls så det är verkligen inte vad jag hoppas på men jag får väl se det fån den ljusa sidan, jag har i alla fall en backup-plan.

Jag började dagen redan tio över sju idag. Efter lite mer än fyra timmars sömn vaknade jag och körde mamma till jobbet, sen åkte jag hem och bytte om för ett pass på gymmet, körde lillebror, Julia och David till skolan och sen åkte jag och gymmade en liten stund. Var väldigt skönt att komma igång tidigt på morgonen och det får det nog bli fler gånger. I eftermiddag blir det en sväng till Skövde för att shoppa lite, kanske kan tröstshoppa lite nu när min plats verkar fösvinna lite (ta i trä!) och sen blir det hem och slappa, Carl kom på att han har träning ikväll så det blir bio imorgon istället.

Men nu ska jag göra något roligare än att sitta här och glo.

Hej so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0