It feels so real on the outside looking in

Hej hopp! Här sitter jag och kollar på film. Kollar på The Last Song idag. Har hört att den ska vara bra, men man vill ändå inte ha för höga förväntningar. Men ja, filmen börjar liksom med en låt av OneRepublic så den borde vara bra.
Har precis varot på kalas hos morbror Åke och fått i mig mycket god mat och tårta. Härligt med alla dessa födelsedagar.
Mer då? Idag är det måndag, jag började veckan med att vakna hos min boyfriend. Mysigt det. Sen hem och plugga och lämna in första engelskauppgiften. Känns bra.
Men nu ska jag koncentrera mig på filmen och boken jag försöker skriva, och så ska jag lägga mig sen så jag orkar upp till skolan imorgon.

Pusshej!

En liten bild på mig och min fina Anna som snart lämnar mig i två och en halv månad, himla gris alltså! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0