Bring on the wonder

Torsdag och jag har landat i sängen efter en lång men mycket bra dag. Började med en timmes sömn på tåget, så himla skönt det är! Sen blev det workshop med min engelskagrupp, sjukt chill och himla skönt att jobba på det sättet, sen var det lunch med två nyfunna vänner och slutligen hamnade vi på Viktoriagatan 30 (detta fruktade ställe) för engelskadiagnos, det kändes helt okej och efter två timmar gick jag neråt stationen och åkte hem. Satt bredvid ett gammalt par som ibland sov (och snarkade) och ibland fikade, och sen ibland fastnade med foten i min väska. Kul resa som gick väldigt fort med en bok i handen.

Idag funderar jag på lite saker som jag är medveten om att jag är dålig på men som jag ändå inte lyckas ändra på. Typ som att jag är sämst på att hålla ordning i mitt rum hur jag än försöker, som hur dålig jag är på att lägga mig i tid fast jag vet att jag kommer vara omänskligt trött dagen efter, och som hur dålig jag är på att tänka mig för innan jag dricker varm choklad från Pressbyrån, jag bränner mig alltid!

Men saker jag däremot är bra på är att krypa ner i sängen och njuta av en bra kväll som ett bra avslut på en bra dag. Det och att se säsonger av tv-serier sjukt fort. Men det är livet det.

Nu ska jag sitta här i sängen och skriva lite mer blogg och sen ska jag lägga mig ner och ligga här tills jag behöver upp igen, imorgon. Det behövs efter ett hårt träningspass på gymmet.


Idag vill jag åka utomlands, och inte springa omkring i tjocka tröjor och frysa ändå. 40 grader, JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0