Go for the soul

Idag sysslar jag med något jag kallar själhälsa. Det är att göra saker som känns bra för själen liksom. Som att ta en dag och inte göra så mycket, som att ställa sig i duschen och bara ha ett litet värmeljus tänt när man duschar efter träningen, som att se film innan man ska lägga sig. Ja, såna saker.
Nu sitter jag här med lite tända ljus och dagens tredje Wallanderfilm. Om jag minns rätt är denna nästan lite mörk och läskig så det ska bli intressant att se om jag vågar se hela själv, haha.

Imorgon blir det gymmet redan klockan nio, känns bra att börja dagen med en kickstart där och sen åka hem och äta stekta ägg och dricka ett glas juice, inte fel! Nästan lite lyxigt. Och sen blir det att träffa lite folk och fika. Känns som det kan bli en bra torsdag.

Men nej, ett äpple nu kanske? Ja, jag tror det!
See ya!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag saknar dig ju!

<3

2011-01-13 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0