This is me

Okej, jag ska ta och erkänna en sak. Jag är absolut inte världens smidigaste människa. Under helgen har jag lyckats med små misstag som bara jag kan göra. Det första jag gjorde var att sätta mig på en SEMLA. Jag här kommer min fina pojkvän med semla till mig på fredagkvällen och när jag inte orkade mer än halva lät jag den stå en stund. Ja, i sängen. Och sen slutade ett litet fjärrkontrollskrig med att han kittlade mig och jag satte mig rakt i grädden. Fint ska det vara. Nåt annat jag lyckades med under helgen var senast igårkväll när jag skulle gå upp på toaletten vi har uppe för att hämta en toarulle till "min" toa nere. Det slutade med att jag drar tag i fel handtag så jag öppnar det övre skåpet istället för det undre och får det rakt i pannan. Görbra. Det värsta är att det här är så typiskt mig.

Idag har jag jobbat, och jag hade enorma planer på att vara effektiv idag. Efter jobbet skulle jag: Gymma, beställa present till morbror, plugga, städa, skriva, blogga, fota, redigera, redigera och annat. Men istället ringde chefen mig på brevbäringen och frågade om jag kunde jobba kväll också. Kunde inte med att säga nej så det blev till att åka och tuffa runt i postbil några timmar och sen inte mycket mer än så. 

Nu ska jag nog krypa till kojs, läsa lite, försöka komma ihåg att INTE spola på toan innan jag slocknar, de har stängt av vattnet här i natt av någon anledning som ni inte bryr er om, men nåt med nåt ventilbyte, och jag är rädd att jag för första gången i mitt liv ska gå i sömnen. Och spola på toaletten.

Men hjälp, vad mycket toasnack det blev här. Nu ska jag gå! Inte på toa alltså, utan till sängen.
God natt!


Jag och Emma från helgens tävlingar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga som få!!!:P

2011-01-25 @ 21:31:30
Postat av: Emma

Snygga som få!!!:P

2011-01-25 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0