Sunny sunday

Söndag och jagr har pluggat, sett på tv, varit hos Anna och hyrt film som jag ska se typ imorgon eller nåt. Men så funderar jag på en sak. Är det dags att sluta plugga när bläcket i pennan har tagit slut. Och ja, det värsta, är att den pennan varit min favorit i flera år. Shit vilket problem jag fick nu. Måste ner på stan i morgon och köpa en ny, svart bläckpenna.

Ja, då var även helgen slut, dock är jag ledig imorgon så jag hinner klart med min engelska innan vi ska på femtioårskalas hos morbror Åke. Han ska få en förstoring av ett foto på hans gamla motorcykel som jag tog i somras. Blev riktigt snyggt. Men jag känner verkligen inte att jag har mer att dela med mig av idag. Får nog avsluta detta meningslösa inlägg med en bild eller nåt och sen göra mig iordning för myskväll med pojkvännen!
Pusshej!


Ta mig utomlands tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0