Sunday was the day of rest, now it's one more day for progress

Det är söndag och min "att-göra-lista" är mot min vilja inte helt tom idag. Jag har lite att stå i idag, ungefär det här:

* Plugga
* Städa
* Betala en räkning
* Hitta ett papper om studiebidrag
* Fixa lite annat smått och gott

Ja, det var väl det antar jag, ska se till att det är lite städat här om min kära ska komma och se film ikväll. Jag vill ju inte skrämma bort honom med mitt stökiga rum. Haha.

Igårkväll var för övrigt riktigt lyckat! Jag och Malin åt trerätters och drack lite cider sen gick vi iväg med Carl på fest och det blev rätt bra.
Nu ska jag sätta igång med den där hemska italienskan så jag inte behöver råplugga järnet imorgon!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0