Ordinary

Den här dagen är bara konstig. Det känns ju som söndag för att man ska jobba imorgon men så vet man ändå att det är torsdag. Helskumt. Och bara för att jag varit ledig en vecka har jag blandat ihop alla dagar så jag tror inte jag riktigt har fattat vilken dag det är. Men det löser sig nog det med, haha.

Igår var jag på bio med Märta och Anna, riktigt bra och riktigt mysigt! Och idag har jag bara kollat TV, varit och handlat, pluggat, träffat Sofie och sett på TV. Skönt det! Så att jobba imorgon ska nog gå ganska smärtfritt.

Snart helg i alla fall. Det blir kanske lite utgång, träning och en massa plugg!

Nej jag hade tydligen inte mer att säga idag och jag insåg för en halvtimme sen att klockan redan är över tio så jag ska snart krypa ner i sängen och sova.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Vi måste gå ut snart, I SKÖVDE :D

2011-01-07 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0