No plans

Idag har jag inget liv. Började dagen med en halkig promenad som helt klart hade gått bättre med ett par skridskor på fötterna men det blev en liten promenix i alla fall. Sen städade jag mitt rum lite och sen blev det inte mycket mer än dator. Har seriöst gått i pyjamasbyxor, t-shirt och luvtröja sen tolv idag. Känns väldigt mycket söndag faktiskt. Såg självklart nya avsnittet av Solsidan och sen Time Out och sen satte jag mig i sängen med datorn i knäet och bytte till Canal + som idag visar min söndagsfilm: Wallander - Vittnet. Det roliga i den här historien är att jag hade tänk åka och hyra den men orkade inte riktigt. Men det gjorde ju inte nåt direkt.

Imorgon blir det till att gå upp tidigt och köra mamma till jobbet och sen gymma, ringa Universitetet och kolla så min plats verkligen finns, öppna åt sotaren, åka till Skövde en snabbis, åka hem och sen på kvällen kanske åka tillbaka och gå på bio med Carl. Skönt att ha lite mer att göra än idag. Och sen börjar verkligheten igen.

Men ja nu har jag väl lika mycket att skriva som jag har att göra. Så det är lika bra att lägga ner och se filmen.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0