Nella mia anima

Som ni ser har jag bytt header, kändes som det var dags. Lite nytt liksom. Känns bra. Nella mia anima betyder förresten "I min själ" för er som undrade det.

Just nu sitter jag och kollar på tv och ska snart göra iordning mat så jag får i mig lite innan jag drar till Göteborg för snabbshopping, kinamat med Filippa, Linda och Christin och sen bio med Linda och Filippa. Det blir Easy A och den verkar riktigt bra och är full med ganska många kändisar så det blir en riktigt trevlig kväll. Jag kan ju säga som så att även om jag kanske inte klarat av italienskan så bra och ibland nästan ångrat mitt val är jag ändå oerhört glad att jag gick kursen och träffade mina nya fina vänner.

Något annat jag är oerhört glad över är att Cosmopolitan landade i min brevlåda idag, den ska jag läsa på tåget till Götet! Fint ska det vara!

Nu ska jag väl fortsätta med mitt. 
hej so long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0