My favorite year

Så där, jag vet att det egentligen är onsdag och att jag lovade en sammanfattning på året igår egentligen men sak samma, vi kör den idag! Så ja, här är 2010 i ord:

Januari: Började året med skidläger i Mora, jobbade projektarbete, började sista terminen på gymnasiet, började mitt godisförbud, lyssnade på mycket bra musik (som alltid), åkte till Stockholm med latinarna och träffade Eva-Karin och Sture - lyckad helg! Lyckad månad!
Februari: Åkte till Sälen, levde livet, gick på 80-talsfest, fann nöjet i att se urgamla bilder och filmer från när jag och bror var yngre.
Mars: Hade världens dunderförkyldning, gjorde klart projektet, gjorde CAE-provet som jag nu i efterhand inte minns nåt av då jag mest feberyrade mig igenom det provet. Såg Avatar på bio och den kommer jag inte heller riktigt ihåg. Men ja, bra månad tror jag.
April: Ärligt talat, tror jag bara spenderade den här månaden med kompisar, plugg och träning. Och lite fest.
Maj: Som i april var det mycket plugg och träning. Och förberedelser till studenten.
Juni: Den här månaden bestod av studenten, jobb, jobb, och lite jobb.
Juli: Samma här, bara massa jobb. Umgås med kompisar och en massa utekvällar med Sofie.
Augusti: Jag jobbade, var på After Work, fyllde år, åkte till Grekland, jobbade som assistent och var på Matfestivalen.
September: Skola, jobb, tenta och inte mycket mer.
Oktober: Jag träffade Carl, jag pluggade, jag jobbade.
November: Jag pluggade, jobbade, umgicks med kompisar och pojkvän och jag var på Jul på Liseberg för första gången i mitt liv.
December: Jag julmyste, jobbade och pluggade. Jag firade nyår i Forsvik och inledde nya året med att sova bredvid min varma pojke.

Ja det var det året. Nu lägger jag det på hyllan och kör 2011 istället. Men nu ska jag packa upp, plugga och sen göra mig biofräsh. Puss på er!


2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0