If you swear to listen

Jag vet, jag vet! Ni har saknat mig, undrat vad jag gjort senaste dagarna, oroat er över min plats på universitetet och undrat om jag fick läsa min kurs eller om det blev en vår på posten. Alla kommentarer som strömmat in det senaste dygnet och tvingat mig uppdatera har varit så många att jag inte ens kunnat läsa alla. Haha eller inte. Nej då, jag vet att jag inte har den mest välbesökta bloggen men jag vet att det finns några där ute som läser den och som bryr sig om vad jag gör om dagarna. Anna sa precis att hon kollat bloggen sju gånger idag, kanske för att hon har varit ledig och inte haft mycket att göra, men ja, det gör inte mig något, hon har ju väntat på ett inlägg i alla fall.

Vad har då hänt? Jag fick min plats det var INGA problem och igår var det introdag och jag kände med en gång att det var heelt rätt kurs för mig. Så glad! Sen åkte jag hem och gick på bio med the boyfriend, vi såg Meet The Parents och den var faktiskt bra! Sen satt vi och pratade lite med Carls farmor och farfar och sen åkte vi hem.

Som vanligt la jag mig lite för sent och som vanligt sitter jag fortfarande uppe. Men jag har helt glömt av att skicka iväg min bokbeställning så det ska jag göra nu och sen sova. Sen var det något mamma ville att jag skulle göra också tror jag... Eller?

Imorgon ska jag göra engelskadiagnos och hålla på fram och tillbaka i Götet, och slösa mer pengar på mat, jag måste komma på en smart lösning på det problemet inför terminen.

Nu måste jag sluta skriva, det kommer ju bli en bok det här.
God natt!


Kommentarer
Postat av: annapanna

JAG VILL ALLTID HA NYA INLÄGG! (även om jag inte är så bra på att kommentera ska du veta att jag i stort sett alltid läser!) DUNDERKRAM!

2011-01-21 @ 02:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0